johjoa Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=275978 Dette stemmer isåfall for min del! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Moro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Skulle bare mangle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Jeg har sett at det er mange eksempler på betingelsesløs kjærlighet ute å går ja... . Uansett feil og mangler er folk (Meg inkludert!)strålende fornøyd! Merkelige greier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 jeg ble forelsket i BMW ca -91/92 da hadde fatter`n en M535 med 218hk. det var ganske mye den gang, og jeg øvelseskjørte i den. husker jeg nesten ble skremt av draget i BMW`n den gangen.. etter det har det vært BMW for "alle" penga! Link to comment Share on other sites More sharing options...
antiloop Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 jeg ble forelsket i BMW ca -91/92 da hadde fatter`n en M535 med 218hk. det var ganske mye den gang, og jeg øvelseskjørte i den. husker jeg nesten ble skremt av draget i BMW`n den gangen.. etter det har det vært BMW for "alle" penga! "Som far så sønn" er vel et ordtak.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Dette visste vi vel fra før Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 hatt mange forskjellige biltyper men ender alltid tilbake på bmw..kan ikke skjønne hvorfor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Finnes det andre biler en BMW??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 fikk høre fra en purk på Rema isted som sa at jeg ikke måtte kjøre statistikk var vel en undersøkelse på hvem som var råkjørere og ikke..å der kom visst bmw ut litt skjevt gjorde det motsatte av det purken sa jeg da..brente løs utfor rema litt..hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts