Fubar Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Skal ha meg M3-lister til bilen (dør-listene), de originale kondomgummilistene gir meg brekninger. Men m3-lister er jo pent umulig å få tak i brukt, har prøvd i en god del måneder. Så det blir å kjøpe nye, hørte med O.S og de skulle ha ca kr. 1700,- Dette er jo originalvarer, og derav den stive prisen... Noen som vet om m3-lister til billigere pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 tror nok de koster endel ja..kan sjekke kvitteringene mine senere(ligger i bilen) og sjekke hva jeg betalte for dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 GS har de på kampanje til 1.396,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 jepp..gå for GS sin kampanje nå.. sjekka hva mine kostet og var 1744,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 GS har de på kampanje til 1.396,- +mva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 sjekk www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 alt på gs er +mva sku faen meg tro vi var bedrifter som fikk skrive av mva alle sammen når vi snakker med dem. jeg driter vel va prisen er uten mva når jeg må betale d.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 De har vel endret på det nå? Tror priser skal stå inkl. mva på nettsidene vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 håper d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ser de har kampanje også på O.S på listene til 1.396,- Snakket med de på tlf, og fikk en skikkelig attitude i andre enden da jeg spurte om rabatt på lister ved kjøp av flere produkter. Fikk ihvertfall et soleklart nei og en jævlig pms-sur tone Veldig modent og oppriktig oppførsel her fra O.S må jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 GS har de på kampanje til 1.396,- +mva? Det er inkl. mva. Står feil pris på nettsidene, så må vel ringe for å bestille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 Link til kampanjekatalog: http://handel.osbildeler.no/grafikk/Kam ... S%20LR.pdf Prisene er forskjellige fra nettbutikken, hvor kampanjerabatt skal være trukket fra... Lite profesjonelt dette må jeg si. Ihvertfall når de ikke opplyser korrekt pris på produktene mine, i tillegg til at det tar 20 minutter før de klarer å finne fram varenummer Må muligens bare bestille hele skjiten fra G.S, må vel være litt dyktigere folk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 Har nå bestilt på O.S, snakket med Ove denne gangen og da gikk alt så mykji bedre M3-lister koster nå altså kr. 1396,- på tilbud. Anbefaler folk som er sugne på skikkelige lister å benytte seg av tilbudet før det går ut 1.juni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå