Kjell Rune Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 noen her inne som har eller greier og finne ut hvor mye moment og hvor mange grader jeg skal dra på råder og veiv på m5 3,6 liter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Printa dette fra AutoData 2004 (dataprogram uavhengige verksteder bruker): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 gunnar: har du ett for M3 E30 også? 195 hk -88 modell på forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 e da main bearing bukkene på veiva?? og d andre er rådene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 gunnar: har du ett for M3 E30 også? 195 hk -88 modellpå forhånd takk! Er det tiltrekningsmomentene du vil ha? e da main bearing bukkene på veiva?? og d andre er rådene. Crankshaft er jo veiv, men må innrømme at jeg er litt usikker.. Får håpe noen med en kombi av bra motor og engelskkunnskaper kan hjelpe til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 gunnar: jepp! har du noe mer nyttig info om M3 (s14) motor`n, så tar jeg imot det også. skal demontere min til høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå