Tech9 Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Hvordan får dere avataren deres til å bli så klar/tydelig? Synes alle andres ser mye bedre ut enn min.. Er det et spesielt program dere benytter til å forminske bildene? Selv tok jeg et 1280x960 bilde og forminsket med Microsoft Photo Editor, har prøvd med 640x480 også, men det ble ikke noe bedre.. Hjælpe mæ..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmkweb Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 resize i photoshop/paintshop-pro (bicubic resample) da blir bildet jevnt å fint Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Jeg brukte photoshop til å forminske mitt bilde.....Enkelt å greit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tech9 Posted May 3, 2005 Author Share Posted May 3, 2005 resize i photoshop/paintshop-pro (bicubic resample)da blir bildet jevnt å fint Ok..da ser bildet tydelig ut, men får bare lagret det som psd fil? EDIT: Fant et konverteringsprogram som fikset det.. Takk for hjelpen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Hehe, har bare stappet bildene inni Paint jeg...og bare forminsket dem, ikke noe hokuspokus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts