Gå til innhold

Bytte min E30 M3 mot E36?


jødahl
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

92 Custom 325 coupe du kan vel ikkje kjøpe deg ein bil som går dårlegere enn det du har no vel? :)

M3 e30 går vel ikke dårligere en 325 e36 ?!?!

han tenker vel på at det er mer hk i min enn M3`n.. men hjelper ikke..M3`n med 200hk er en Drøm og kjøre og går faen meg Bra :) Derfor må jeg ha meg E30 M3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe utstyr på den? Kjørecomp? El? Hva er skiftet? Komplett M3 understell?

Er kjørecomputer ja, el. takluke, el.speil, el. vinduer, varme i seter. SKal få igjen bilen i morra, den har vært på service for å fikse ALT det elektriske og en gjennomgang av bilen :D

Er komplett M3 understell ja, med Evo frontleppe :)

Bilen er utrolig lekker!

Jeg tror bilen helst selges og ikke byttes! Er mest interessert i en Coupè, men ser på annet også. Er fortsatt åpen for bytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få tatt noen bilder når jeg får bilen tilbake :D Skal forresten ta bilen med til Vålerbanen neste helg hvis noen er interessert i å titte på den da.

Jeg holder til å Sørum. Ikke så langt unna Lillestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

92 Custom 325 coupe du kan vel ikkje kjøpe deg ein bil som går dårlegere enn det du har no vel? :)

M3 e30 går vel ikke dårligere en 325 e36 ?!?!

han tenker vel på at det er mer hk i min enn M3`n.. men hjelper ikke..M3`n med 200hk er en Drøm og kjøre og går faen meg Bra :) Derfor må jeg ha meg E30 M3 :)

Mmmm... Min drømme bil også det :wink:

Synd de fleste E30 er herja eller rustettet vekk, synes de var flotte og artige biler.. *savner gode gamle 325'en min* :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er den der som er din. Da har man jo sett den.. og til og med knipset bilde av den.. ;) Fin M3 ihvertfall.

Og sånn litt ved siden av.. E34en ved siden av din var skikkelig pen. :)

Ja, har du noen andre bilder av den å eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nytt vognkort hvor det står at den er godkjent ombygget til M3.

Men den står fortsatt som 320i. Står bare nederst på vognkortet at den er godkjent ombygget.

ergo hvis du da har kasko på bilen og bilen blir vraka får du Kun igjen verdien av en 84 320 av forsikringsselskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...