oldetek Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 hei, har kjøpt litt forskjellig styling hos maxam tuning, blant annet en frontspoiler. har litt problem med at den er for bred..., noen andre som har litt erfaring om maxam tuning? om passformer, kvalitet og slikt..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten318 Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 hei, har kjøpt litt forskjellig styling hos maxam tuning, blant annet en frontspoiler. har litt problem med at den er for bred..., noen andre som har litt erfaring om maxam tuning? om passformer, kvalitet og slikt..... Mange osm leverer styling ting som ting ikke passer. da må du tilpasse det.. kutte litt og slikt for at det skal passe. Er det noen styling firmaer som i det hele tatt leverer bra passform? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenteng Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 jeg bestilte komplett styling kit til min e30 fra maxam og da var sideskjørtene for kort, front fanger for bred og bak fanger for smal. men med litt skjering og glassfiber så fikk jeg det på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmkweb Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Synes de er litt treg jeg! Bestillte noe for over en måned siden!!! hakke fått no endå De bør bare sende det før de reiser te japan!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts