DaggEn Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Er det noen der ute som sitter inne med kunnskap om hvordan man fester en slik leppe?? Den som jeg har er beregnet til standard fangeren på e36 så den er jo ikke helt lik den på bildet som er orginal m3.. Vil helst ha svar fra folk som har vært med å montere en slik eller folk som er 100% sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Hadde akkurat en slik en på 320'en min, du bare putter den inn der den orginale lista på fangeren står, det er jo noen slags "klips" greier der..så smekker den på plass og så var vel den festet med 3-4 skruer skrudd oppi fra undersiden sånn at den ikkje skulle falle ut.. Gjort på 2 min, kjempe enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 går for original M3 istedet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 hadde slik på tds´n min.. måtte kutte litt i den for stussene ble for store. grei passform og kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 har slik påmontert. fin passform, 2skruer smekk på. Jeg måtte dog slå vekk de klips-spora inni fangern som var til orginalen.. da fikk jeg den helt inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 Noen som har noen bra bilder av en slik montert på standard fangeren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 bra og bra men du ser jo litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 bra og bra men du ser jo litt. den der som ligger til salgs på autodb det der? 200 diesel hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Pen den leppa der Gjør seg absolutt på en originalfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Noen som har noen bra bilder av en slik montert på standard fangeren?? Min gamle 318i: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 den der som ligger til salgs på autodb det der? 200 diesel hk? ja det er den ja. gamle min som jeg bytta i m5´n. jeg skrev 190ca. bilen er benket til rundt 190hk hos naf. den tdsn går sykt for og vær diesel. ligger en 0-140 i galleriet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Noen som har fått en orginal M3 diffusor til å passe inn på en orginal bakfanger? Så ikke ut som det var de samme festepunktene osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Noen som har fått en orginal M3 diffusor til å passe inn på en orginal bakfanger? Så ikke ut som det var de samme festepunktene osv.. Da må du nok modifisere en GOD del. Er ikke mye like de diffuserene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå