Kenneth BMW Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Hei jeg mener jeg så deg kjøre under glenneundergangen på borre?? Jeg lå et par biler bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Nei.. var nok ikke det. Og jeg håper inderlig at ikke bilen heller var det! Var ute en tur rundt 13-14, men etter det har den stått parkert. Hvilken undergang er det som er Glenneundergangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Ikke for å være pripete. Men kunne du ikke bare sendt han en PM ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 joda din pripping jeg kunne vel ha sendt en pm. Nei det er en liten tunell under toget...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Den veien som går fra Borre til Skoppum? Undergangen inn til Sandeveien? Det er i så fall rett borti her. Bilen står parkert bare noen hundre meter fra undergangen. Ser den fra veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 ja der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Okay.. pleier ikke kjøre der. Pleier kjøre ut enten ved kirka eller over togskinnene midt mellom rundkjøringen og undergangen. Men sistnevnte blir det nok slutt på når den blir senka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hvor mye skal du senke den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 60/40 er planen. Men er redd det blir noe dritt. Det er 1km hullete grusvei ut til huset til dama, og den blir sikkert vanskelig nok selv på sommeren. På vinteren blir det et helvete, for det er dritmye snø der. Bare 10 min unna, men dobbelt så mye som på Borre/Horten. Rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 Du får fikse deg et brøytebudsjett på vinteren 60mm syns jeg er mye da, 40 er nåkk liksom, man skal jo kunne kjøre på litt dårlige veier å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 60 ser penest ut.. Brøyting ordner hun/vi selv, men pes allikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå