skillbill Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Hehe..Dette har ikke noe med at jeg på noen måte er misfornøyd med bimmers.no/bmwguiden.no, men bimmerfanatics.com har vært "nede" grunnet _facelift_ i veldig lang tid nå syns jeg. Er det noen i klubben "her" som styrer det domenet? Eller eventuelt kjenner de som drifter det? Og som vet om det noen gang kommer ut på banen igjen? Har de kanskje innsett at de ikke kan konkurrere med bimmers.no?? ;) bimmerfanatics.com var faktisk det nettstedet jeg titta mest på før jeg kom "hit" altså før jeg visste at Guiden eksisterte! Det var på en måte den gang med på og forsterke bimmer-følelsen i meg og det er derfor jeg er litt nysgjerrig på om det kommer til og leve videre noen gang!! Men uansett kommer man ikke bort fra det faktum at bimmers.no faktisk er ganske så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Den eneste adressen som er regga er .com De domener er tilgjengelige: bimmerfanatics.no bimmerfanatics.net bimmerfanatics.org bimmerfanatics.co.uk bimmerfanatics.info bimmerfanatics.biz bimmerfanatics.name bimmerfanatics.as bimmerfanatics.nu jeg kunne ha tenkt meg .net adressen men bimmers.no er jo kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 god dag mann økseskaft ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 hehe..skrev kanskje på en måte som kunne missforstås.. jeg tenker ikke på noe reg av domene, men lurte bare på om noen her inne på bimmers.no drifter eller kjenner noen som drifter/drifta www.bimmerfanatics.com <-- dette domenet var oppe og gikk for en god stund siden, men har vært nede over en årstid grunnet oppgradering/facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Er ganske sikker på at det en av de som har bimmerfanatics.com heter Jens Kristian Gunneng - han har forøvrig en ganske strøken e28 tror han andre heter Øystein Vang eller noe slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Tror du har rett, KjetilO Jens Kristian sitter forøvrig i BMWCCN's hovedstyre, så han kjenner jeg litt. De har ikke hatt tid til å følge opp websiden, og har derfor valgt å ikke gjøre noe mer med den foreløpig. Men hvem vet, kanskje den kommer i gang igjen en vakker dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Gunneng pleier å ha en del nybiltester i Fahrfreude ja. Øystein er vel innom på BMWCCN-forumet i blant. Han har en fin svart Z3 2.8 Coupé. Lurer litt på om det var den som var på vårmønstringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 oki.. takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå