Gå til innhold

Hvor mye er min 325i coupé (E36) verdt?


Desloch
 Share

Anbefalte innlegg

BMW 325i Coupé, E36 (1992). Kjørt 172 000 km.

Skal ikke selge den, er bare for interessens skyld! :)

DSC00159.JPG

Se http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=6098 for mer informasjon om utstyr, etc.

Den har (som alle andre biler?) noen få steinsprut på frontfangeren som man ikke ser (uten å stå noen centimeter i fra), ellers er den strøken. Mangler også å bytte ut de slitte listene rundt vinduene (delene ligger her), DA blir den vakker! :D Det har blitt fjernet rust i hjulbuer, ved jekkfeste og på bagasjelokket nylig, så nå er det ikke mer rust igjen ;) Skinnet på dørsidene har løsnet noe i limet, men det er også under bearbeidelse. Har også kjøpt leppe av Kjell Rune som skal festes på snart. Dekkene er nye, og det følger med strøkne sommer- og vinterfelger. Noen har tydeligvis også røyket bak i bilen, for det er et lite svimerke på den opphøyelsen i midten av gulvet. Noen måte å fikse dette på? Har vurdert å sy noen emblemer over. Hvor får jeg tak i stoffemblemer? :)

Ellers har jeg kostet på den 50 000 kr siden jeg kjøpte den i August, og jeg holder den VELDIG GODT. Få som er like pirkete som meg ;) Ble i vinter vasket minst annen hver dag for ikke å få noe mer rust, og selvfølgelig for å ha gleden av å se den nyvasket! :D

Så, hva er den verdt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Høres bra ut det.

Uansett litt vanskelig å kalle en 13 år gammel bil for strøken. Er jo den steinspruten i fronten, men bortsett fra det så er den jo helt topp! Er vel også et lite langs det ene vinduet, men det er lakket opp igjen med lakkkost, så man ikke skal se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

120 høres ut som en grei pris ja :) Du gjorde et bra kjøp når du handla den hvertfall ;)

jeg har fått bud på 135 for min..ikke det at jeg selger nå da..å min er kosta på nærmere 80 siden desember :P (styling,lakk,chip,nytt interiør,skifte av alle ventilløftere+++) å har en km.stand på 159.000.

Så 120 bør du få glatt for din :) Pen bil hvertfall :) med riktig motor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...