webby Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Hei! Har nå tenkt til å sette inn E36 M3 motoren S50 er det ikke det den heter? Det jeg da lurer på er om det er noen som har gjort det tidligere, vet jo det er det, men er de her og har de noen tips og gi meg? Tenker feks på hva de har gjort i forhold til luftinntak og bremse karftforsterker om det er noen som har koblingsskjema på det elektriske? Hvordan de har gjort det med det ene motorfestet som i utgangspunktet ikke passer. Så er det noen med noen fornuftige svar så kom med de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 du må sveise deg nytt pleniumkammer vertfall. såppas vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 du må sveise deg nytt pleniumkammer vertfall. såppas vet jeg. det må du ikke. du kan montere en mindre bremsekraftforsterker. sjekk e30.de eller spør på autopower.se det er også noen på bmwccn.no som har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 okei. men da må du vertfall bytte til hydrailiske bremser som på m3 eller no da?? er jo ikke plass til disken der vertfall med den vanlige bremsefordeler på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 Det som er en mulighet er vel også å modernisere det som er altså kutte sveise og lage en kanal til den siste sylinderen som da har fått litt mindre kammer, men åssen er det å bytte bremsekraftforsterker, vil det ha noe betydnning av noe som helst måte med mindre hus er det noen som har gjort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Her er en kar fra Amerika som bygget om fra E-30 325e til 332iS (3,2L E-36 M3 motor med kompressorkit) Vet ikke om dette sier deg så mye, men du kan da lese gjennom å se om du blir noe klokere: http://www.dtmpower.net/featured_car/se ... tember.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå