bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Hei, er det noen som har noen forslag til hva jeg burde putte på E36'en min? Her er 2 bilder: Her med gamle felger.. Her har du den med noen nyere! Kom gjerne med forslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 M3-lister til sidene: Angel eyes til originallyktene (CCFL). Koster 750 kr fra eBay: Øyelokk og nye skilter i BMWCCN skiltramme er også bra. Men da blir den jo helt lik min nesten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Din var jo veldig fin og se på, ikke overdreven stylet , akkurat passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 enig med forslagene til Desloch men jeg ville også skaffet en M3 front med M3 GT leppe å kanskje 97 mod nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 enig med forslagene til Desloch men jeg ville også skaffet en M3 front med M3 GT leppe Jepp, enig der. Og M3-speil. Men blir fort mye penger Hvor mye er budsjettet? Venter selv på leppe til originalfangeren. Du kan jo se åssen det blir, for å se om det er noe å satse på. Er litt spent selv. Ender kanskje opp med at jeg river den av så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hvor er det lurest og kjøpe dette fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 GS Bildeler og OS Bildeler har kampanje på M3-lister til 1. juni. De koster nå 1 396 kr. Angeleyes skaffer du fra eBay, og de koster 750 kr inkl. frakt, moms og toll. Bare si fra, så hjelper jeg deg med å skaffe dem, evt. også veiledning til montering. Er en enkel jobb. Ellers får man billig styling fra Koed.dk. Husk å legge til moms. Frakten er billig, kun 400 kr for m-tech fanger til Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 billigst er vel www.maxam-tuning.com men passformen er ikke det beste. En kompis av meg har leppe under orginal fronten å det ser meget bra ut. Man kan også skjere ut rillene i orginal fronten å legge netting i den c",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 billigst er vel www.maxam-tuning.com men passformen er ikke det beste.En kompis av meg har leppe under orginal fronten å det ser meget bra ut. Man kan også skjere ut rillene i orginal fronten å legge netting i den c",) Har du bilde av noen som har gjort det? Tror ikke det blir så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Skal på eu godkjenning i morgen, har nettopp bytta venstre styreledd, indre bærekuler og frontrute. Så får jeg se etter det vært uten bil i en uke nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 skal se om jeg finner. så det på nettet en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 vises de ringene godt i dagslys? har selv noen fra mobilsentrum å det må være bra mørkt før de vises:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Lakking av lister osv.. Hvordan funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 vises de ringene godt i dagslys?har selv noen fra mobilsentrum å det må være bra mørkt før de vises:( Jepp. De fra Mobilsentrum er LEDs, mens disse er CCFL (mer sånn lysrørlignende). Vises VELDIG bra i dagslys, men enda bedre i mørket Lyser bedre enn ringene på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Lakking av lister osv.. Hvordan funker det? Lakking av lister er bærre lækkert..synes eg Sideskjørter og m3 speil gjør også mye utseendemessig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå