Gå til innhold

Øyelokk - Sikaflex/Silikon ??

DaggEn
 Share

Anbefalte innlegg

silicon holder det. du kan ta det bort med silicon fjerner. dette får man kjøpt på de fleste lakk verksteder
Ikke nå problem å dra en tapetkniv mellom lykte og lokket når du skal ha de av igjen, siliconen blir da frynsete og de bitene dra du bare av med fingrene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha tolmodighet svoger! Jeg skal montere både fangeren din og hjelpe deg med øyelokkene når jeg kommer fra sjøen....

8)

Uff, tolmodighet?? D har eg ikke.... E jo alt for lenge til du kommer hjem.. Klarer ikke å vente ;) Har forresten ikke fått fangeren igjen fra lakkering endå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjah,. lyktelistene mine passet ikke helt de heller, måtte klemmes ganske godt mot blinkerne før de ville festes, sto vel over natta med sterk tape over, men allikevel spratt de ut igjen, gjorde vel det samme 3 ganger, med litt mer Sikaflex under, og tilslutt stod de ;)

Den ene har nå løsnet litt igjen...men listene skal av nå og lakkeres på nytt så det gjør ikke noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd begge deler, og begge fungerer bra, men som du sa så passer de ikke helt ved blinklysene, så her il sikaflex fungere bedre... mye sterkere og hardere, silikon er mykere og vil gi etter..... men bruk tvinger når du monterer dette ved blinklysa, og la det tørke en god stund.... jeg brukte teip og lot det stå over natta, teipen klarte ikke holde det bra nok sammen, så de skle litt tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...