DaggEn Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Er det sikaflex man skal bruke til å feste øyelokk?? Går det me vanlig silikon? Er det mulig å fjerne all sikaflex'en/silikonen hvis jeg noen gang vil ta øyelokkene av igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagvang Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Det sitter bra nok me vanlig silicon, ikke nå problem d, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 silicon holder det. du kan ta det bort med silicon fjerner. dette får man kjøpt på de fleste lakk verksteder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagvang Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 silicon holder det. du kan ta det bort med silicon fjerner. dette får man kjøpt på de fleste lakk verksteder Ikke nå problem å dra en tapetkniv mellom lykte og lokket når du skal ha de av igjen, siliconen blir da frynsete og de bitene dra du bare av med fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Sikaflex er meget holdbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 ja kanskje litt for holdbart til tider. men jeg vet ikke om jeg villa brukt silikon da dette er en fugemasse og sikaflex er ett lime middel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Jeg har bestandig brukt Sikaflex til sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Ja eg ville også brukt sikaflex, holder lengre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Sikaflex er tingen Ikke er det dyrt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 Men jeg har fått nye lykter og øyelokkene passer ikke helt. De kommer til å bli presset ut der me blinklyset. Vil d holde me sikaflex eller vil den etterhvert bare gi slipp?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Ha tolmodighet svoger! Jeg skal montere både fangeren din og hjelpe deg med øyelokkene når jeg kommer fra sjøen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2005 Ha tolmodighet svoger! Jeg skal montere både fangeren din og hjelpe deg med øyelokkene når jeg kommer fra sjøen.... Uff, tolmodighet?? D har eg ikke.... E jo alt for lenge til du kommer hjem.. Klarer ikke å vente Har forresten ikke fått fangeren igjen fra lakkering endå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Mjah,. lyktelistene mine passet ikke helt de heller, måtte klemmes ganske godt mot blinkerne før de ville festes, sto vel over natta med sterk tape over, men allikevel spratt de ut igjen, gjorde vel det samme 3 ganger, med litt mer Sikaflex under, og tilslutt stod de Den ene har nå løsnet litt igjen...men listene skal av nå og lakkeres på nytt så det gjør ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 har prøvd begge deler, og begge fungerer bra, men som du sa så passer de ikke helt ved blinklysene, så her il sikaflex fungere bedre... mye sterkere og hardere, silikon er mykere og vil gi etter..... men bruk tvinger når du monterer dette ved blinklysa, og la det tørke en god stund.... jeg brukte teip og lot det stå over natta, teipen klarte ikke holde det bra nok sammen, så de skle litt tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå