Sagen Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 AAARGH! FINT DET JA!!! Tror du pina ikke at viftereima mi hoppa av her på onsdag kveld da!! Masse "flaff-flaff" i motorrommet, og juletre i dashbordet... Synderen hos meg var lageret på viskosevifta... Rett før det skjedde, merket jeg nemlig at den var litt "tvilsom"... Var litt bevegelse på selve vifta. Planen var da å komme seg rolig hjem, og sjekke på verksted dagen etterpå. ca 400 meter etter denne planen ble klekket ut, sa viftereima takk for seg.... Var ikke spesielt lystig da nei... For øyeblikket står bilen på NAF, og blir ASAP fraktet til BMW-verkstedet for å fikse. HELDIGVIS har jeg NAF's bruktbil-garanti på bilen, så får dekket alt her. Ellers hadde det vært en dyster affære.... Skammer meg litt....men måtte SYKLE i går!!!!! :-& DJEVELENS REDSKAP!! For noe dritt.... HEIA BIL!! \:D/ Håper bare for guds skyld at bilen blir ferdig i dag.... Kommer til å klikke kokkomongo om jeg blir uten bil hele helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Bra det ordner seg, fikk du sjekket det med servoolja med det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 Skal få dem til å se på den samtidig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå