Sagen Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Er det noen som har en skiltramme liggende etter et bytte av front-fanger eller noe?? Har nemlig av en eller annen grunn US-ramme på min, og det ser litt rart ut synes jeg, med stort skilt. Orker ikke prøve få meg lite skilt heller, så da prøver jeg heller å skifte. Er også åpen for å bytte ramme, om noen vil det. Hadde jo håpet på at noen hadde det liggende å slenge Kan nås om mob 40230082 eller mail ersagen@online.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagen Posted May 8, 2005 Author Share Posted May 8, 2005 Ingen som har noe liggende?? Må vel være noen som har skifta om til M5-front? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Hør med Ove på OS bildeler, vet han skal ha inne en E39 huggebil nå (alpina) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagen Posted July 3, 2005 Author Share Posted July 3, 2005 Prøver igjen her.... Noen som har dette liggende? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwmpower Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 jeg har.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagen Posted September 7, 2005 Author Share Posted September 7, 2005 *bump* Helst noen som evt er i Rogaland.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts