Custom Edition Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 hørte i forbifarten da jeg stod parkert tidligere i dag at noen nevnte et treff i Molde neste helg.. noen moldensere som kan bekrefte dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 jepp. midtnorskgatebil skal ha utstillingstreff i molde på glamox den 14 mai. mer info www.midtnorskgatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 må vel ta seg en tur hvis været blir bra hvor ligger Glamox henn forresten? vet sikkert hvor det er men kobler ikke helt med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Det ligger på andre siden av vegen ved shell på bolsønes området... Blir sikkert mye folk, var temmelig bra oppmøte i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Et bilde fra treffet i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 Et bilde fra treffet i fjor... storebroren til bilen min å var der ser jeg ja var brukbart i fjor sa så blir været bra triller jeg de få milene fra kr.sund til Molde selv tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 ja er vel samme person som har ordnet begge de bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 ja er vel samme person som har ordnet begge de bilene. det stemmer nok ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 her er og ett bilde av broren din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 bmwen trekte seg tilbake i sig egen krok. liker seg best for seg selv de sikkert. og ikke minst denne tilbake til fremtiden bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 skal jeg å gjøre hvis jeg kommer gjemme seg litt i bakgrunnen så kan folk plutselig si "OI..den var tøff" når de har gått litt rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 åsså!! de lyktespoilerne på E34n ødela jo hele bilen. åsså, den gjenomførte bilen åsså det dær i fronten.. btw. der er vel en 525TDS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 åsså!! de lyktespoilerne på E34n ødela jo hele bilen. åsså, den gjenomførte bilen åsså det dær i fronten..btw. der er vel en 525TDS? Ja, det er en TDS.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Var ikkje den bilen til salgs for eit år sia eller noko??? Meina å ha sett den på autodb... Kor mykje kosta lakken på ein slik bil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Den sto til salgs på autodb for en stund tilbake ja, lakken er ikke så dyr den, den er ganske lik den på min bil men det ser ut som om min har litt mer perle effekt og den kostet vel 1500 pr liter... Han har forresten bygd en honda accord i akkurat samme stil også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå