bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Skjer med at når jeg inatt kjørte i oslo, ble jeg stoppa av samme politi bil som lå bak meg hele tiden tre ganger. Alle gangene skulle han ha promille kontroll av meg. Jeg lå i 110 i 80 sona og det sa han ingen ting på?! Har de lite og gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 hehe... nei... det virker ikke som at de har mye og finn på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Er det ikke litt talentløst å kjøre 30kmt over fartsgrensen når du vet det er en politibil som kjører etter deg? Høres unektelig litt dustete ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Har han dårlig husk?? Liten vits i¨å ta promillen på samme personen 3 ganger iløpet av samme natten?? Ehh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 øøøøøø kanskje du heller møtte en veldig hyggelig politimann som prøvde å gi deg et lite hint om at han ligger bak deg og du faktisk kjører i 30 km/t over fartsgrensen...... Gi deg et lite hint liksom uten å si noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Er det ikke litt talentløst å kjøre 30kmt over fartsgrensen når du vet det er en politibil som kjører etter deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 kanskje purken skulle tatt en promilletest på seg selv..? stopper ikke samma person 3 gang vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2005 Jeg lå jo ikke 30km over vær gang da smarte idiot. Jeg så ikke at han lå bak meg første gang, så jeg trodde jo jeg ble tatt for å kjøre for fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Han fikk sikkert ikke måling på den første gangen han traff deg, og bestemte seg i steden for å plage deg litt. Det er tross alt bedre enn å bli tatt i 110 og betale 5-6 tusen.. Jeg synes du møtte en fantastisk politimann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Jeg lå jo ikke 30km over vær gang da smarte idiot. Jeg så ikke at han lå bak meg første gang, så jeg trodde jo jeg ble tatt for å kjøre for fort. Smarte idiot er faen i meg helt jævelig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 o_O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 øøøøøø kanskje du heller møtte en veldig hyggelig politimann som prøvde å gi deg et lite hint om at han ligger bak deg og du faktisk kjører i 30 km/t over fartsgrensen...... Gi deg et lite hint liksom uten å si noe.... her fikk fikk du nok fasitsvaret trur eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå