Aguilera Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Ja, har alså kjøpt et sånnt Ding King bulkreparerings sett fra QXL... Auksjonen låg på bare 40,- så jeg tenkte, ah whatever, lov å prøve Bare lurer på om noen her inne har prøvt det? Funker det, eller er det bare bås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 http://www.dingking.com/ dette så jo bra ut det .. Er det ett slikt sett du har fått for 40kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2005 Nai, slik som dette : http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17435274 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Det der må jeg også prøve Prøver på søsterens 2'er Golf først tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Hei Er det virkelig så lett som det ser ut som?? Utrolig må ha det, bare må ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Tror neppe det er så lett..... Men har sett eksperter bruke det verktøyet som er over,med et imponerende godt resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Men et skikkeligt slik sett koster ca 100000.- og det er Willy på Norteknikk i stavanger som har argenturet på det i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 hvis et sånt sett kan brukes for å ta en liten bulk etter for nært dørparkeingsplasser så er det jo et meget billig alternativ . men det spørs jo om bulken vil forsvinne helt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Kosta ikke mange kronene, så det kan vel ikke skade å prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Trur jeg bestiller nå jeg hehe, jeg har en eller to små bulker som irriterer meg, og jeg er livredd for å parkere på små trenge plasser. Jeg sjekker altid om det er barneseter eller barneputer i bilen ved siden av, for det er så lett for ongene å kakke bortig andre biler. Ivrige unger som skal ut av bilen for å kjøpe is, da gjelder det å være først hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Prøvde dette idag. Jeg sier bare til dere andre: IKKE PRØV DETTE! Prøvde på en liten bulk jeg har, men ble bare værre. Ble mersom 2 istedet for 1, så nå drar jeg til et firma som driver å retter ut slike bulker istedet... Ble litt lei meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Prøvde dette idag. Jeg sier bare til dere andre:IKKE PRØV DETTE! Prøvde på en liten bulk jeg har, men ble bare værre. Ble mersom 2 istedet for 1, så nå drar jeg til et firma som driver å retter ut slike bulker istedet... Ble litt lei meg Oi Det hørtes kjedeli ut..trist når en kjøper slikt dritt som ikkje funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Huff det var ikke bra gla jeg ikke har fått bestilt det ) Hva koster det å rette sånne små bulker på verksted?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Hør med www.norteknikk-as.no ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Hvordan er d du egentlig bruker de pinnene? Skjønner ingenting:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå