DaggEn Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Min far har en 2000mod 520ia som han forleden dag byttet til 2001 look baklysene på. Disse lysene var beregnet for 5-serien til og med år 2000. Men etter de var montert fikk han opp feilmeldinger på begge baklyktene og blinklysindikatorene inni bilen blinker fort som om en blinkpære skulle vært gått men blinklyset blinker normalt utenfor bilen....?? Noen som kan tenke seg hva problemet er?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Hadde samme feil var jordledning som lå i klem bak i lykta.Skru av lykta og sjekk tar 5 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 kansje computeren må oppdateres, måtte jøres på min. hadde ikke samme problemet, men i mine lykter blinket det svakt ca vær 15min. Etter oppdatering ble alt bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 hmm jeg og har byttet disse en gang. satt de bare inn og alt funket. var med noen bokser som omformere som skulle ned i reservehjulsbrønnen på den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 prøv å bytt lamper, de kan vere slitt nyss før de går, virker alle blinkelys lampene, foran, bak og på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 kansje computeren må oppdateres, måtte jøres på min. hadde ikke samme problemet, men i mine lykter blinket det svakt ca vær 15min. Etter oppdatering ble alt bra... Mener du blinking i selve baklyset eller indikatoren inne i bilen? Har nemlig et liknende problem, men det er på baklyset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Hvis han har kjøpt lamper uten omformer til å montere under reservehjulet må bilen til bmw for programmering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå