BalleKnalle Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Ser at Mark Webber starter som nr 2 i dagens løp... Skal bli spennende å se hva han får til. De siste løpene har jo vært nedtur sett med BMW øyne. Nick Heidfeld må starte langt bak pga bytte av motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 ...ja eg er nok BMW-frelst, men når det gjeld F1, då er det berre Mercedes McLaren som gjeld...sorry! Derfor var det gledeleg når vår eigen skandinav utklassa alle i dag! Flott Kimmi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 ...ja eg er nok BMW-frelst, men når det gjeld F1, då er det berre Mercedes McLaren som gjeld...sorry! Derfor var det gledeleg når vår eigen skandinav utklassa alle i dag! Flott Kimmi! helt enig med deg dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 ...ja eg er nok BMW-frelst, men når det gjeld F1, då er det berre Mercedes McLaren som gjeld...sorry! Derfor var det gledeleg når vår eigen skandinav utklassa alle i dag! Flott Kimmi! helt enig med deg dær ...skulle me starta ein egne Merc/McLaren grien her på forumet? for så å bli kasta ut?? hehe......må få vere litt "utro" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 Blei nedtur i dag oxo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå