Dagfinn Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Turtelleren virker ikke i e34'en min. Virka litt sånn til og fra for ei uke siden. Noen som vett om noen svakheter til turtelleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Har samme problemet med min e34 også. Datt litt sånn ut å inn en periode, men nå har funker den ikke i det hele tatt, og ikke bare turtelleren, men hele instrumentpanelet. Kretskortet som var gåent fant jeg ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagfinn Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 Kretskortet? Tja, jeg får ta d ut å sjekke om der er noen kaldloddinger der eller noe da. Takk for svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 jeg hadde også samme greiene i min e34. jeg ble så forbanna at jeg bare sendte bort hele greia.. men det var også kretskortet som hadde ryki.. flere kjente av meg som også så dette virker som en sykdom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gazza Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Jeg har også mistet kontakten med turteller og bensinmåler (e34), mens resten funker ok. Turteller funket av og til før den forsvant helt. Men hvor er det kretskortet jeg trenger? Jeg ser på bildene på gs men printplanta koster jo 3300,- http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 2630#gotop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Jeg betalte 3500 tror jeg. Bestillte via bmw forhandler. Nå er bilen som ny, har bare gått 500km, hehe. KMstanden blir nullstilt, går ikke an å stille inn slik at det som stod der før blir stående på det nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gazza Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Så med andre ord må jeg ut med over 3000 for å få fikset turteller. Resten av printplata fungerer jo. Det er ingen som vet om det går ann bare å bytte en del?? Hva har dere gjort? 3500,- for en turteller på en 90 modell, er det ikke verd. Takk for svar Gazza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Det er jo godt mulig at det etterhvert blir hele instrumentpanelet ditt da, for det startet akkurat likedan med meg, og med meg gikk hele greia til slutt. Selvfølgelig er det verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 HAr akkurat samme problemet sjøl på en 520, turtellern har nå slutta å telle for godt:( Drev å lurte på å kjøpe meg et "nytt" brukt instrument med printplate som var ok... må da bli billigere enn en ny printplate på GS.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå