Gå til innhold

Bilpleie

BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

AutoGlym Super Glosh er det beste jeg noen gang har brukt på en bil!!!!

Først Autoglym Super Polish rens (rød flaske) som er vanlig polering. Enkel å jobbe med, bra resultat. Deretter tok jeg på Super glosh (gull flaske) og lot det stå på i cirka 1 time før jeg polerte det av. Den super glansen bilen fikk !!!! Fjernet til og med litt vaskeriper! Ble skikkelig nice!

Stått ute å jobba i 4-5 timer i dag med bilen, selvfølgelig kom det en regn skur når jeg endelig skulle ut å kjøre litt. Men regnet lå som bittesmå dråper på panseret og de trillet av. Det var helt rått! Bilen ble faen ikke våt, selv i det helsikkes regneværet. Super Glosh er bare helt unik! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selve flaska er jo ikke rød da, det er auto-glym merket som er rødt.

Det samme gjelder forsåvidt autoglym med gull-merket.. 8)

Men du store min tid for noen produkter dette er!

Gleder meg bare til å få på M-tech fronten og vingen, så skal jeg jaggu kaste innpå den fete polishen! :P

skal bli smoothY :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du avslutter med et lag Hagmans Glanswax uansett hvilket produkt du har polert med får du enda mer glans og holdbarhet på lakken.Glanswax var best i test på teknologisk institutt pluss i de fleste andre tester som er mer seriøse enn vanlige tester i blader.Har prøvd det selv og ble overasket over hvor bra finishen ble, kommer aldri til å bruke noe annet.Har prøvd de fleste merker også autoglym som er veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du avslutter med et lag Hagmans Glanswax uansett hvilket produkt du har polert med får du enda mer glans og holdbarhet på lakken.Glanswax var best i test på teknologisk institutt pluss i de fleste andre tester som er mer seriøse enn vanlige tester i blader.Har prøvd det selv og ble overasket over hvor bra finishen ble, kommer aldri til å bruke noe annet.Har prøvd de fleste merker også autoglym som er veldig bra.

Hvor lang tid lar du den tørke inn før du polerer den av igjen??

Jeg synes den var litt vanskelig å polere av igjen, lot den tørke i 10 minuter og polerte av for hånd.. Er det bedre med maskin :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke brukes polermaskin på hardwax eller lakkforsegling, kun på cleaner og waxpolish.Legg på med en fin svamp over hele bilen og vent til det er tørt så polerer du en ting av gangen for eksempel en skjerm poler med raske roterende bevegelser til overflaten blir fet og skinnende.Best å bruke microfiberklut,du får 3 stk på Lidl for kr 39 disse er utrolig fine til polering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...