jcvold Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg har en 320 e36 sedan,som jeg er meget fornøyd med.men nå frister tanken på e36 325 coupe.noen som har synspunkter på det? noen tips ?,eller noen som har set noen fine 325 på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg har å faktisk hatt E36 320 sedan og var Godt fornøyd med den Men gikk over til 325 coupe og er merkbar forskjell på Alle mulige måter men jeg vurderer M3 nå da så vet ikke helt hvor "grensa" for galskap egentlig går noe spes du lurer på så bare send meg en melding eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 ja,jeg ser du har bilen din til salgs på autodb.fin den,og jeg vurderte den ei stund,men den blir litt lav til mitt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 jepp..den er lav ja..er justerbart og senket maksimalt av det som er mulig og kjøre med nå..passer ikke akkurat med noe særlig mellomrom mellom felg/hjulbue med de felgene/stylingen etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå