Kenneth BMW Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Ja da har jeg funnet et verksted jeg skal satse på. Alle som jobber der kjører BMW 3 serie 5 serie 6 serie hehe Sjefen for verkstedet har jobbet på merkeverkstetet til BMW og kommer fra Sverige. Han kan det meste om trimming og trubobygging, samt senking og styling. Jeg kjørte bare rundt for å se litt da jeg fant dette verkstedet med en stor logo av en 6 serie på veggen , da skjønte jeg at dette var rette plassen. Jeg ble godt mottat og praten gikk løst. Bilen ble satt på bokken for å sjekke hva som måtte gjøres. De store foringene i bakstelle måtte byttes + litt i forstillingen.. Timesprisen var også ok, og jeg skulle få de samme rabattene jeg for hos mekonomen (Esso Norge rabatter) Torsdag er det skruing på min bil. Jeg gleder meg masse og ska ta med en pose wienerbrød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Hehe. Høres jo bra ut. Hva heter de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Sommer og Hultstrøm Bilteknikk AS Carl XV's g 19 A 3150 Tolvsrød.......... 33 37 54 41 5 min fra Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 synes Alf lie er ganske grei kar, han kan en del han også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå