BMWE34 Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Endelig nye lykter. Hadde selv-lakkerte helrøde før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSS Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 pent Vurderer å bytte ut mine stygge gule mot hvite jeg også Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWE34 Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 Må nok invistere i nye pærer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWE34 Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 Gule blink er absolutt ikke pent. Da er det bedre med selv-lakkerte helrød. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Såg bra ut det ja Er drittleie mine baklykter nå, men finner jo aldri de jeg leter etter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Såg bra ut det ja Er drittleie mine baklykter nå, men finner jo aldri de jeg leter etter Jeg har funnet de men de er visst desverre ikke til salgs ennå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 jeg og må få på hvit blinks snart. trist med orange ass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Såg bra ut det ja Er drittleie mine baklykter nå, men finner jo aldri de jeg leter etter Jeg har funnet de men de er visst desverre ikke til salgs ennå. hehey har du fått snakket med han bortkommne mannen nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Nei. Jeg treffer jo aldri på han og når jeg treffer han glemmer jeg det ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole-Magne Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Må nok invistere i nye pærer. 110% enig, blir det diadempærer? ("blåe" pærer som blinker gult?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWE34 Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 Vet ikke hvilke pærer det blir? Noen som har tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Vet ikke hvilke pærer det blir? Noen som har tips? Må uten tvil bli Osram sine Diadem-pærer.. Er litt dyr men vel verdt d.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 hvite blink er kult, men er det lov med hvitt blinklys da.hørte at det ikke er lov men har aldri blitt stoppet for det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagen Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Greit med de "blå" diadem-pærene, men liker best når du ikke ser det blåskjæret. Anbefaler derfor heller disse: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=465224015&n=1200290513&pn=1227243217 Blir HELT usynlige når ikke i bruk.... \:D/ Hadde disse på min forrige bil, og blir nok til at jeg kjøper de til denne også. (men holder med hvite enn så lenge) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts