Eirik Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Surfet litt på nettet og fant denne artige reklamevideoen.. http://www.big-boys.com/articles/boooo.html Husk å ha på litt lyd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth BMW Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 lol fan jeg ble skremt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 den har vært her før.... heldigvis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 Eg og, hadde nettopp hørt høy musikk og satt med nasen opp i skjermen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Heldigvis er den vist før ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonard Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Sånn videoer er rå skumle, pluss at man blir paranoid av dem. Jeg har bytt å skruv ned volumet og ta litt avstand fra skjermen når det kommer sånne klipp som er litt mistenkelige rolige\fengende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siv Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 hoppa himmelhøyt! skvatt som f..!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Artig reklame.. Skvatt noe så inn i ......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 hehe den er alltid morsom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Hehe, viste den til dama igår kveld (når det var mørkt... ) Hun hoppet i taket, denget løs på meg i 5 minutter og gjorde det nesten slutt på stedet! Litt stygt gjort kanskje, men jeg lo som faen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovex Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 sett den før, men framleis god! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts