Jump to content

Kjøpetips, 525 TDS stv 1997

Elfer
 Share

Recommended Posts

Hei er ny her,

Vurderer en sånn bil, noe jeg bør se spesiellt etter? Tror clutch begynner å få det, dyrt å bytte? (Får ikke ringt verksteder i kveld og sjekket) Motorene kjent for å være bra? Andre ting? Takknemmelig for svar.

Hei er ny her,

Vurderer en sånn bil, noe jeg bør se spesiellt etter? Tror clutch begynner å få det, dyrt å bytte? (Får ikke ringt verksteder i kveld og sjekket) Motorene kjent for å være bra? Andre ting? Takknemmelig for svar.

Skikkelig bra bil d der, tror nok du ville blitt MEGET fornøyd med en slik. Ellers feil er vel fra bil til bil(kan være noen andre så kjenner til noe da). Kunne vært en ide å få den i lufte og sjekket opphenget for slakk/skader osv under bilen. Er ikke sikker på hvor mye cluch skifte på denne typen koster desverre, ikke vært borti det. Lykke til :D

BMW...THE DRIVERS CAR! (og ikke hu som sitter på sia og maser at du kjører for fort i svingene) :P

chippen konge bil, kjøp min den er til salgs 330.000kr :D 2003 modell gått 70.000km 520d 136hk/280nm +chip 163hk/340nm :D

Ble litt for ny og dyr den der men ellers var det sikkert et godt tilbud hehe.

Skal vurdere chip ja når og hvis jeg handler bil.

chippen konge bil, kjøp min den er til salgs 330.000kr :D 2003 modell gått 70.000km 520d 136hk/280nm +chip 163hk/340nm :D

Ble litt for ny og dyr den der men ellers var det sikkert et godt tilbud hehe.

Skal vurdere chip ja når og hvis jeg handler bil.

hehe....ok.....! Lykke til med kjøpet...prut ned så mye du kan da :D

Enig med Mpower, forstilling er "forbruksvare", tror 5-serien ikke er noe unntak der. Greit å sjekke før kjøp. Får du den ikke opp på bukk, kan jo en prøvetur på ujevnt underlag gi en pekepinn også. Lykke til!