Gå til innhold

Kjøpetips, 525 TDS stv 1997


Elfer
 Share

Anbefalte innlegg

Hei er ny her,

Vurderer en sånn bil, noe jeg bør se spesiellt etter? Tror clutch begynner å få det, dyrt å bytte? (Får ikke ringt verksteder i kveld og sjekket) Motorene kjent for å være bra? Andre ting? Takknemmelig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er ny her,

Vurderer en sånn bil, noe jeg bør se spesiellt etter? Tror clutch begynner å få det, dyrt å bytte? (Får ikke ringt verksteder i kveld og sjekket) Motorene kjent for å være bra? Andre ting? Takknemmelig for svar.

Skikkelig bra bil d der, tror nok du ville blitt MEGET fornøyd med en slik. Ellers feil er vel fra bil til bil(kan være noen andre så kjenner til noe da). Kunne vært en ide å få den i lufte og sjekket opphenget for slakk/skader osv under bilen. Er ikke sikker på hvor mye cluch skifte på denne typen koster desverre, ikke vært borti det. Lykke til :D

BMW...THE DRIVERS CAR! (og ikke hu som sitter på sia og maser at du kjører for fort i svingene) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chippen konge bil, kjøp min den er til salgs 330.000kr :D 2003 modell gått 70.000km 520d 136hk/280nm +chip 163hk/340nm :D

Ble litt for ny og dyr den der men ellers var det sikkert et godt tilbud hehe.

Skal vurdere chip ja når og hvis jeg handler bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chippen konge bil, kjøp min den er til salgs 330.000kr :D 2003 modell gått 70.000km 520d 136hk/280nm +chip 163hk/340nm :D

Ble litt for ny og dyr den der men ellers var det sikkert et godt tilbud hehe.

Skal vurdere chip ja når og hvis jeg handler bil.

hehe....ok.....! Lykke til med kjøpet...prut ned så mye du kan da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Mpower, forstilling er "forbruksvare", tror 5-serien ikke er noe unntak der. Greit å sjekke før kjøp. Får du den ikke opp på bukk, kan jo en prøvetur på ujevnt underlag gi en pekepinn også. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...