NSS Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Nå har jeg byttet støttdempere, fjærer, bærearmer, hjelpesnekkeforing og casterstag og jeg har fortsatt litt døgang i rattet, men det er kun når jeg svinger til venstre at det er slapt... Det fører til at når jeg kjører litt fort, må jeg sitte og korrigere på styringen hele tiden, fordi når rattet er i den "døde" posisjonen, ligger den og vandrer litt... Jeg har prøvd å stramme styresnekka, men den eneste forskjellen var at rattet ble tyngre å svinge på... Noen som vet hvordan jeg får vekk den "død" gangen på ene siden av rattet? Alle svar mottas med en STOR takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassen Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Du har selvsagt hatt en skikkelig hjulstilligns kontroll etter alt du har byttet? Prøv å stramme mutteren på styrestaget under dashbordet. Denne mutteren kan løsne over tid. Har du teleskop justering av rattet, ikke stram for hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2005 Jeg kan ta rattet frem og tilbake ja . Men hjulstillingskontroll har jeg ikke hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 Hm... Jeg tror jeg har funnet ut hva som er feil... Kan det være venstre hjelpesnekkeforing? Den virker litt løs. Men kan den være årsaken til at bilen er så "løs" å kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Ja det kan være den foringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 Hm... Gjett om jeg skal prøve hvertfall Vet du om det er vanskelig å bytte den? holder det med litt verktøy og en gjekk, eller må jeg har løftebukk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 det er ganske så enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 Håper den stygge døgangen blir borte... Har bare blitt værre de siste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Sjekk også armen som kommer ut fra styresnekka( under) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 Vet du hvor jeg finner noe skisser på det? Jeg finner det ikke på ETK`en til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå