emilst Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 Serviceindikatorlampen lyser konstant. Har fått opplyst at det kan være et datakort som har gått? Hvor sitter dette kortet? - lett å bytte selv? Alternativt å skru av hele lampen - hvordan? BMW 318i (86 mod)
Tam Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 Kan være batteriene i SI kortet som har tatt kvelden. Sitter bak på printplaten som er i instrumentpanelet. Du må mao ta ut instrumentene. Her kan du også koble ut serviceindikator dioder også
Gunnar Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 Du har forsøkt å resette lampen? Hvis den mener du skal ha service, så lyser den jo konstant...
bimmerdude Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 Er vanlig problem på E30 at SI batteriene tar kvelden. Er ett vanlig NiCd batteri der og de varerer ikke evig. Jeg syns hele service indikator greiene var noe forbanna møkk jeg. Så på min gamle 325i E30 dro jeg ut hele møkka i stedet for å skifte batteri.
emilst Posted May 10, 2005 Author Posted May 10, 2005 Takk for svar...tror jeg napper ut hele kortet. Bare irriterende å se på. Bilen har nettopp hatt stor service.
Recommended Posts