Gå til innhold

G.kasse låst seg i revers.

^Jalla^
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 89 mod E-30 320i.

Gearkassa låste seg i revers i dag. Kunne dra spaken ut i fri, men kassa står i revers. Regner med overføringen har løsnet fra festene nedi kassa. Er det vanskelig å fikse dette igjen. Fikk høre at det er nokså dyre deler til denne.

Noen som har vært borti dette???

Regner med at hvis det blir for dyrt og krevende så kjøper jeg heller ei brukt kasse.

Noen som har ei liggende på sørlandet til en hyggelig pris???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min 84 318 som eg hadde før kunne du dra bilen ut av revers med motoren slukket uten å bruke clutch. Da gikk den bakover i fri og. Satt du den i første og prøvde å løse den gikk den ingen veier. Tok du den i revers, løste den igjen og tok den ut av gir på vanlig m,åte igjen, funket den som bare det.

Var en ganske artig tyverisperre. Eller til å lure kompiser med. Lot bilen hvile på revers når den var parkert. Dro gearspaken ut, og satt den i føsrste. Ingen som kom noe vei med den bilen da, hvis ikkje man kunne triskset.

Noen som vet hva dette kan skyldes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... dNr=214237

Jeg prøvde dette som står der. Skruen som har unbrako hode var også løs på mi kasse. Prøve å stikke noe nedi samtidig som jeg riglet på gearspake og mellom-aksling. Men den vil ikke ut av revers.

Kassa står i bilen nå, har bare senket den ned så jeg kommer til oppå den.

Må jeg kanskje skru ut heile kassa ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...