Gå til innhold

valsing i oslo område?

Kimkim
 Share

Anbefalte innlegg

R Andersen... du har ikke noe tlf nr til han? han har noe internet side? kan han det han driver med da? Mange spørsmål på en gang :D

er det noen som har peiling på dette, så er det han! han har drevet med dette i MANGE år, og er erfaren!

husker dessverre ikke tlf.nr. hadde det på tlf min, men det ble slettet når jeg byttet tlf :oops:

hør med noen i vw/audi-klubben. han har vel valset "alle" bilene der.

Gunnar: mener jeg betalte 300 pr hjulbue da jeg gjorde det.

det var ca 6 år siden, så prisen kan jo ha endret seg. det var på en E-36 coupe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valse spesialisten skulle ha 750 kr buen

det syntes jeg var litt i overkant..

hvordan bil skal valses og hva er dimensjon/innpress på felg og dekk?

skal du ikke valse så mye, så er det ikke så vanskelig å gjøre det selv, hvis du har mulighet til å låne en valse.

jeg har gjort det selv på mine 2 siste biler, og det er ikke vanskelig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal valse så jeg får plass til 235/35-19 vet ikke hvor mye dem må valse når den skal senkes en god del... bmw e 36 forestten:)

det var det jeg hadde på min M3 E-36 coupe en gang. hadde hartge classic 8.5*19" foran og 9*19" bak med 235/35 rundt hele. hadde H&R justerbart som var skrudd i bånn. måtte ikke rulle så mye bak, men foran var det trangt.. jeg vil ALDRI mer ha 19" på en E-36! men det er min smak. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

750,-/stk var drøyt.

Håper jeg slipper å valse min E34 når jeg får på 60/40-senk... Har 8.5x18" ET 15 med 235/40-dekk. Er litt trangt bak, og frykter litt for svingradiusen/hjulbuen foran med 60-senk, for hjulene står langt ut der, men håper det går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prata med en før jeg kjøpte dem... han mente at du måtte bygge utt bakveggen også for at det ikke skulle subbe med fult rattoverslag.. subba det hos deg eller? hvor lavt fikk du senka bilen med dem på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prata med en før jeg kjøpte dem... han mente at du måtte bygge utt bakveggen også for at det ikke skulle subbe med fult rattoverslag.. subba det hos deg eller? hvor lavt fikk du senka bilen med dem på?

det subber i inneskjemen ja! og du vil ikke kunne ha fullt rattutslag, men det er jo bare å rygge frem og tilbake en extra gang.. :wink:

bilen var senket ca 8-9cm foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...