Gå til innhold

felgvalg (M3 E30)


 Share

Anbefalte innlegg

siden den er rød ville jeg valgt hvite compomotive felger. kjøpte chom 18" til min røde e30 m3. Men angrer. Den er helt rå med hvite felger.

Disse er råe. Med rød skrift i midten.

http://www.ozracing.com/oz2005/index.ph ... wcard=1004

ja, chromefelger er ikke akkurat det som kler en M3 best.. :wink:

har noen BBS RX på hånden nå, som jeg kanskje skal kjøpe. lakkerer de hvite. det tror jeg blir bra!?

OZ-felgene er også fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mye fine felger som passer M3 E30 bra! Og Compomotive MO 18" er meget fine felger som gir bilen "stuket" men de begynner å bli litt "oppbrukt". Det er vel ingenting som er stort penere enn dette:

16.jpg

Men Compomotive MO 17" går jo også ann:

soren_m3_1987_01.JPG

OZ Superleggera forged er å meget pene felger! Men prisen er der etter desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg kjøpt meg felger. fikk tak i ett sett med BBS RX, og skal få glassblåst og lakkert de i hvitt. tror det kan bli fint og annerledes på en rød M3. hva syntes dere om valget mitt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok tøft!

Skal du kjøre med den på BMW-dagene på Rudskogen?

kan dessverre ikke dra på treffet i år. skal ha tidlig ferie i år, så det blir bare våler-treffet evt, men er ikke sikkert jeg skal kjøre der heller..

har tenkt til å rive ned hele bilen for en total oppussing/oppgradering i løpet av vinteren, så det er ikke sikker jeg skal kjøre der heller.

MEN jeg kommer sterkere tilbake! :lol: neste år blir det forhåpentligvis MYE kjøring! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...