m3e30 Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 fet bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 hvor??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Råeste jeg har sett assåh..... Du er vel kanskje ny på forumet og posta feil når du såg den fete "månedens bil mai" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Eller så er han fetteren til Mujaffa i Mujaffa-spillet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 så gjennomført ut den gitt, men ble litt for overdrevet styling for min del.. 20 tommere er litt drøyt, liker 18 og 19 bedre på e46, men du verden, pen i lakken..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 så gjennomført ut den gitt, men ble litt for overdrevet styling for min del..20 tommere er litt drøyt, liker 18 og 19 bedre på e46, men du verden, pen i lakken..... Pen i lakken?! Den er jo rullemalt i matt lyserosa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 mujaffaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 fet bmw Hadde dere klikket på linken som ligger der gutter, så hadde dere sett denne....: Bilen var igrunnen pen den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Hehe. Se der ja. Endelig en våken person! Jeg så bare de andre og tenkte ikke på å sjekke noe grundigere... Han har brukt HTML-link, og da er fargen på linkene svart. Hadde han brukt BB-codes () hadde den blitt blå og vi hadde sett det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 hehe der ser dere, dere burde være flau hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Hehe, amatører aka n00bs Når jeg ser fronten på den bilen kjenner jeg bare lysten stiger til himmels på å få på M-tech fronten min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Hehe, amatører aka n00bs Når jeg ser fronten på den bilen kjenner jeg bare lysten stiger til himmels på å få på M-tech fronten min! Helt enig der, satser på å få pusset ned resten i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Gleder meg til å sammenligne ferdige resultatene, Agui Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Gleder meg til å sammenligne ferdige resultatene, Agui Heheh, yepp det skal bli kult Forutsetningene er at vi gjør alt selv da? Utenom lakking da... men pussing, montering av netting osv, så kan vi se hvem som er flinkest?? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå