Gå til innhold

Montere Hengerfeste


Elfer
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt hengerfeste til E39 touring hos autoteile. Kostet 2177.

Virker veldig enkelt å montere selv.

Det som har holdt meg tilbake er tilkobling av strøm. Må strekke ledning fra sikringsboksen ser det ut som. Det tror jeg blir en grisejobb.

Andre erfaringer?

Det blir dyrt viss du skal få verksted til å montere, syke priser hos bmw forhandlere ihvertfall.

Strømmen kommer utenom og koster i overkant av 1000 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Hørte rykter om 17.000 ferdig montert hos BWM så litt jobb må det vel være. Vet ikke om det ryktet stemmer. Ja jeg vet det må legges opp skikkelig inn til sikringsboks.

Autoteile holder til hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge bruksanvisningen til det hengerfestet jeg kjøpte (brinc eller noe sånt) ser det faktisk latterlig enkelt ut, men regner med at strømkoblingen tar lengre tid.

Det er veldig dyrt hos forhandler ja :evil:

Auto teile er vel landsdekkende tror jeg(usikker), men jeg kjøpte ihvertfall hengerfestet hos Auto-teile i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, samme kjede som de har i tyskland da kanskje. Er det samme feste som det originale? Hvor mye vekt tåler det hengerfestet du har kjøpt, vet du det? Hvis det er mindre enn det originale, så blir det ikke bra for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Samme her.

Jeg undersøkte hos alle forhandlere for å finne et feste som kunne dra like mye som det var registrert for i vognkortet.

Mange steder bla. hos hella(nor) manglet det 50kg.

Dette festet kan dra mer.

Du kan sjekke ut festet på internettsidene. www.brinc... eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mekonomen har bilig avtagbar hengerfeste.

å gjøre det selv er enkelt, hvis du har skru erfaringer, du må ta av støtfangeren, og så¨må du frese ut et lite hakk i støtfangeren. lednings arbeide er greit for det står hvordan du skal gjøre det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...