Kenneth BMW Posted May 11, 2005 Posted May 11, 2005 Tid for polering: Det er fint vær ute, sol blå himmel men litt vind. Bilder blir lakt ut vist den blir bra hehe. Regner med jeg bruker noen timer på dette.
Anne Posted May 11, 2005 Posted May 11, 2005 Gleder meg til bilder, men du gir meg dårlig samvittighet ! Bilen min skulle absolutt ha vært vasket og shinet både inni og utenpå...
Kenneth BMW Posted May 11, 2005 Author Posted May 11, 2005 Pust pess! En liten pause nå, er snart ferdig, men blir man noen gang fornøyd? hehe Svarte biler vises alt på Jaja ut å gni igjen
Anne Posted May 11, 2005 Posted May 11, 2005 Svarte biler vises alt på Veeeldig glad for at du nevner det!
ovex Posted May 11, 2005 Posted May 11, 2005 Svart er ein krevande farge! Titanium Silver....briljant når den er blank, og ikkje jævlig når den er skitten! Lykke til med jobben! (polerte på fredag..full pakke, og kjempe resultat!)
Morten.S Posted May 11, 2005 Posted May 11, 2005 Jeg skal vente litt med å polere. Er så ekstremt mye pollen i lufta nå, vil ikke at det skal trenge inn i lakken.
Recommended Posts