PK Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Gjør vondt i sjelen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Oj! Det der så ikke pent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Har fått hard medfart den der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Mulig han kjente det han kjørte også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 ...må minst vere 2 ulike bilar...kanskje det ikkje er lurt å ha rød BMW?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 ...må minst vere 2 ulike bilar...kanskje det ikkje er lurt å ha rød BMW?? Japp, det er det. Øverste er en e36 de to under er samme bilen en e30 Ser nesten ut som det min 325 i m-tech gjorde etter jeg parkerte den i en betong stople i 60 kmt .. *au* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 ...må minst vere 2 ulike bilar...kanskje det ikkje er lurt å ha rød BMW?? Japp, det er det. Øverste er en e36 de to under er samme bilen en e30 Ser nesten ut som det min 325 i m-tech gjorde etter jeg parkerte den i en betong stople i 60 kmt .. *au* kom med bilder så får me samenlikne! ...så lenge det berre går hardt utover bilen får ein vere glad tross alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 ...må minst vere 2 ulike bilar...kanskje det ikkje er lurt å ha rød BMW?? Japp, det er det. Øverste er en e36 de to under er samme bilen en e30 Ser nesten ut som det min 325 i m-tech gjorde etter jeg parkerte den i en betong stople i 60 kmt .. *au* kom med bilder så får me samenlikne! ...så lenge det berre går hardt utover bilen får ein vere glad tross alt! Har fakktisk ikke bilder av vraket i det hele tatt.. Dette var før digital kamera var normalt og ha. jeg var 18 år *selvsagt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Er det en E30 M3 jeg ser ? *gråter* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 når jeg ser det bildet tenker jeg hvordan det gikk med sjåføren, det var jammen meg hard sammenstøt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 hm... Det kan vel egentlig ikke ha gått så veldig bra med sjåføren? alt er jo most? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 ...må minst vere 2 ulike bilar...kanskje det ikkje er lurt å ha rød BMW?? og jeg som akkurat har kjøpt meg rød E30 M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 ...må minst vere 2 ulike bilar...kanskje det ikkje er lurt å ha rød BMW?? og jeg som akkurat har kjøpt meg rød E30 M3... Kjør forsiktig Kanskje ikke så lett når du har M3, men prøv hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Han som eier E30 M3en brakk visstnok høyre legg, og venstre lår legg. Tror det er snakk om bil+buss=vondt..... Men han kunne sikkert bare polere vekk ripene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 ...må minst vere 2 ulike bilar...kanskje det ikkje er lurt å ha rød BMW?? og jeg som akkurat har kjøpt meg rød E30 M3... Kjør forsiktig Kanskje ikke så lett når du har M3, men prøv hvertfall jeg kjører alltid forsiktig jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå