Gå til innhold

Finner ikke effekt anlegg til bmw`n min.. :(

|Loke|-Silas
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikkje enkelt nei. Har sett på 5-6 merker nå og det eneste som passer E28 er Supersprint. Simons passer sikkert, men det er jo ikkje rustfritt. Eg kommer mest sannsylig til å kjøpe eit Supersprint bakpotte slik at eg i hvertfall får grommere 6'er lyd. Går ut fra dat den vil koste 4000-4500 kr. De selger det på www.autopower.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå! :evil: frustrasjon !!! Nei, ingen der heller.. faen sveiser snart strake rør selv! Eller traktor potte opp av panseret eller no.. med sånn lokk *ler* \:D/

Ser det for meg.. hæhæ

Men takker for alle svar.. å hvis en eller annen ser denne posten å veit om noe i det hele tatt.. vær så J snill å si ifra. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje enkelt nei. Har sett på 5-6 merker nå og det eneste som passer E28 er Supersprint. Simons passer sikkert, men det er jo ikkje rustfritt. Eg kommer mest sannsylig til å kjøpe eit Supersprint bakpotte slik at eg i hvertfall får grommere 6'er lyd. Går ut fra dat den vil koste 4000-4500 kr. De selger det på www.autopower.no

nå trenger du vel ikke bekymre deg for at eksosanlegget skal ruste bort.. ser du har E28, tror nok den ruster bort først :D (har selv hatt 2stk, så jeg vet) gå for simons du, grei pris og grei lyd. bruttern hadde det på sin E28 funket greit, å god passform..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Simons har bare E28 528 i listen sin til 4000,- for ein spesial tilpassa pakke. Skal nok bygge Simons custom anlegg sjølv, 2.5" eller 3" hele veien. Koster en slikk og ingenting + at det faktisk er mulig å få i rustfritt uten at eg veit kor mykje dyrere det blir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...