|Loke|-Silas Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg har nå vært rundt i alle bil butikker der jeg bor.. men ikke F om de har effekt anlegg til min bmw 520i e28 86mod.. Noen som veit om noen som har eller en butikk som selger dette.. HJELP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 gsbildeler.no maxamtuning.no powerzone.no osbildeler.no Noen av disse har garantert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Det er ikkje enkelt nei. Har sett på 5-6 merker nå og det eneste som passer E28 er Supersprint. Simons passer sikkert, men det er jo ikkje rustfritt. Eg kommer mest sannsylig til å kjøpe eit Supersprint bakpotte slik at eg i hvertfall får grommere 6'er lyd. Går ut fra dat den vil koste 4000-4500 kr. De selger det på www.autopower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 http://www.schmiedmann.com/index2.htm lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 åå! frustrasjon !!! Nei, ingen der heller.. faen sveiser snart strake rør selv! Eller traktor potte opp av panseret eller no.. med sånn lokk *ler* \:D/ Ser det for meg.. hæhæ Men takker for alle svar.. å hvis en eller annen ser denne posten å veit om noe i det hele tatt.. vær så J snill å si ifra. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Det er ikkje enkelt nei. Har sett på 5-6 merker nå og det eneste som passer E28 er Supersprint. Simons passer sikkert, men det er jo ikkje rustfritt. Eg kommer mest sannsylig til å kjøpe eit Supersprint bakpotte slik at eg i hvertfall får grommere 6'er lyd. Går ut fra dat den vil koste 4000-4500 kr. De selger det på www.autopower.no nå trenger du vel ikke bekymre deg for at eksosanlegget skal ruste bort.. ser du har E28, tror nok den ruster bort først (har selv hatt 2stk, så jeg vet) gå for simons du, grei pris og grei lyd. bruttern hadde det på sin E28 funket greit, å god passform.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 ikke noe rust på denne tralla nei.. men det som er problemet mitt er at jeg ikke finner et simons anlegg som passer! argh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Nei, Simons har bare E28 528 i listen sin til 4000,- for ein spesial tilpassa pakke. Skal nok bygge Simons custom anlegg sjølv, 2.5" eller 3" hele veien. Koster en slikk og ingenting + at det faktisk er mulig å få i rustfritt uten at eg veit kor mykje dyrere det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vyrez Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 nødvendig med grenrør for å ha eff.anlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325e Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 nødvendig med grenrør for å ha eff.anlegg? Ikke nødvendig, men anbefalt. Med grenrør så vil du faktisk godt merke en effektøkning også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå