Gå til innhold

Elektrisk Vindu feil

alexrh
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er jeg en smule frustrert.

På passasjersiden vil ikke vinduet gå opp eller ned de to cm når man åpner døra. Ellers fungerer de fint når man trykker på knappen opp og ned.

På førersiden har jeg i det siste hatt mange rare feil. Noen ganger går det ikke opp eller ned når man åpner døra og i det siste har det kommet en brutal lyd når man kjørte vinduet helt opp. I dag åpnet jeg døra og så at en kabel hadde løsnet (gul). Satt på den men ikke noe nytt skjedde. Samme brutale lyden var der når vinduet nådde maks opp. Nå vil plutselig ikke vinduet virke i det hele tatt. Hører en lyd fra motoren i døra når jeg trykker på knappen så strøm er det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har akkurat det samme problemet på min! Feilen er mekanisk, så du må rett og slett av med hele dørtrekket, se hva det er som har "hoppet av" og sette det på plass igjen. (Hadde det samme problemet på andre siden for ikke så lenge siden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro av alt i går. Det er ingenting som har hoppet av.

I dag begynte plutselig sjøfårvinduet å virke igjen, men lyden er der når vinduet går helt opp. Kan virke som at motoren prøver å dytte vinduet høyere enn det som er mulig. I tillegg virker ikke auto funskjonen opp. Ned fungerer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...