ovex Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Er det nokon som veit om det er Angel Eyes til E46 (cab/cupé) m xenon ? ...kor kan eg i så fall få tak i dette, og er monteringa grei?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 fant eit sett på Garviks AutoSpar, stod at det var til Coupe/cab, men det såg ikkje slik ut. 4.199,- så prisen var vel ikkje så galen. Ser ut til at ein byttar fronten på lykta, og beheld lyskastarane..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 nokon som kjenner dette produktet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Tror Garvik har mye jall, folkene og stedet er ihvertfall litt jall, så du kan jo høre hva slags merke det er før du gjør noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 Tror Garvik har mye jall, folkene og stedet er ihvertfall litt jall, så du kan jo høre hva slags merke det er før du gjør noe mer. Det edr slike tips som er gode å få, så slepp ein å gjere alle undersøkelsar sjølv. Eg skal sjekke ltt.... Er det andre forslag, eller nokon som kjenner konkret dette produktet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Tror Garvik har mye jall, folkene og stedet er ihvertfall litt jall, så du kan jo høre hva slags merke det er før du gjør noe mer. Det edr slike tips som er gode å få, så slepp ein å gjere alle undersøkelsar sjølv. Eg skal sjekke ltt.... Er det andre forslag, eller nokon som kjenner konkret dette produktet? du kan jo gjøre som du ser på "gjør det selv" linken å montere angel eyes i dine eksisterende lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 ..var inne på tanken ja, men er redd det skal sjå heimemekka ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 ..var inne på tanken ja, men er redd det skal sjå heimemekka ut. Neida.. Har sett flere e46 som har slike ccfl-ringer og de ser helt perfekt ut.. Ser hvertfall ikkje heimemekka ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Er det nokon som veit om det er Angel Eyes til E46 (cab/cupé) m xenon ? ...kor kan eg i så fall få tak i dette, og er monteringa grei?? Mine koster under 1500,- Lett å montere, lett å fjerne =) Montert i originallyktene. Vanskelig å ta bilder av dem, men de lyser veldig klart hvitt (6000k). Finnes til alle typer e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Er det nokon som veit om det er Angel Eyes til E46 (cab/cupé) m xenon ? ...kor kan eg i så fall få tak i dette, og er monteringa grei?? Mine koster under 1500,- Lett å montere, lett å fjerne =) Montert i originallyktene. Vanskelig å ta bilder av dem, men de lyser veldig klart hvitt (6000k). Finnes til alle typer e46 Dette såg då perfekt ut...kvar kan dei skaffast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Dette såg då perfekt ut...kvar kan dei skaffast? Sjekk pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2005 Dette såg då perfekt ut...kvar kan dei skaffast? Sjekk pm Tusen takk for hjelpa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå