///M Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276940 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 hahahahaah er det mulig, ikke særlig smart denne karen her, lurer skikkelig på hva som gikk av ham Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 he he. ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Si meg... hva i h.... er d som foregår i hjernen på folk...?! Man kan virkelig lure! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Hva faen tenker man med når man kjører feil vei i en tunnel?? Er det mulig! Håper han mistet lappen der og da, ellers føler ikke jeg med trygg i tunnelene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 kisen måtte jo ha fått en eller annen form for blackout. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 han hadde tilhenger bak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Han var ikke veldig Norsk heller..... Jeg fatter ikke hva sånne folk tenker med jeg. Forbanna idioti.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Sikkert pakkis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 han var polakk...sikkert på vei tilen eller annen nordmann som ikke vil betale for go arbeidskraft som heller vil ha en slik raring til å sette opp det elektriske i huset sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Må dere ikke være så dømmende her.. Men det er liten tvil om at det er litt annen kjørekultur både i Midt-Østen og Øst-Europa. Men Sør-Europa er jo ikke akkurat heller noe å skryte av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 herregud assa!! det er det teiteste jeg har sett!!! skulle vært påbudt med iq test før man fikk lappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 det var en norsk, hadde det hvert en pakkis så hadde dette blitt nevnt i artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå