SteffenK Skrevet Mai 12, 2005 Skrevet Mai 12, 2005 http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=18011376#qer Hva er det der for no? Opptil 25hk for en hundrings lissom? Heh, det er jo latterlig..
NSS Skrevet Mai 12, 2005 Skrevet Mai 12, 2005 Tror det det bare er bullshit som får bilen til å bruke mye mer bensin og kanskje yter bitte-litt mer...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Skrevet Mai 12, 2005 10/5/2005 11:35 Spørgsmål fra M_N_T Du skriver at den passer til alle biller, Er den enkelte box tilpasset den bestemte bil? Eller kan jeg fx køber en til min 406 1.8SL fra 96 så bruge den på min anden bil (Toyota Corolla GSI), eller hvad? hvor kan man læse mere teknisk data om boxen 10/5/2005 14:16 Svar fra sælger Der er forskellige bokse afhængig af model for at opnå optimal effekt, men de er samtidig rimelig universale så det kan lade sig gøre at flytte den over i en anden bil, men da kan effekten ikke garanteres at være lige så god. 10/5/2005 20:45 Spørgsmål fra frederiks1 Jeg er måske interesseret i lidt pep i konens Fiat Cinquecento, så jeg spørger lige igen, hvad det er, den her dims regulerer/ændrer?? 11/5/2005 09:58 Svar fra sælger Den ændre effekten så du får mere effekt og power og flere HK og NM. Rimelig tvilsomme svar... men han selger jo tydeligvis som bare juling.
325e Skrevet Mai 12, 2005 Skrevet Mai 12, 2005 Enheden er specialfremstillet hos en tuningsekspert i USA som har lavet biltuning gennem de sidste 30 år. Engine Optimizer 4.02 har kæmpe succes i USA og mange andre lande, den kan nu fås i Danmark, få Engine Optimizer koblet på din bil og mærk effekten. Hvis den er så pop i Usa, burde jeg ikke ha funnaet masse om den på Google
bjalle Skrevet Mai 18, 2005 Skrevet Mai 18, 2005 Helt utrolig at folk lar seg lure men overasker ikke se bare på World games folk som hadde blitt lurt meldte seg inn på nytt,men så lenge nesten hele verden tror på at en mann gikk på vannet så får han jo solgt produktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå