napapakkis Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Hey har noen opplevd at motoren blir fort varm siden vifteclutchen er ødelagt? Er det en mulighet? For bilen min blir fort varm og vannet begynner å koke når den står stille. Og jeg tror det er pga at vifteclutchen min fordi den går ikke som den skal og da blir motoren for varm? Er det riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Stor fare for utslitt viskosekobling da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 går det greit å kjøre foreløpig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Går fint å kjøre vanlig uten den, men kan nok være litt skummelt i Oslo-kjøring (kø). Sørg for at det er nok kjølevann, og ikke la bilen stå mer enn et minutt på tomgang. Står du i kø bør du følge med på tempnåla konstant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 ja skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå