Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Har fått tak i en sperreaksel som stod på en 2002 turbo, og lurer på om det er mulig å få montert denne på e30? har hørt om folk som har kjørt med e30 sperreakseler på 2002 så da håper jeg det vil funke andre veien også. Så ut som 2002 akselen var litt smalere. Går kanskje ann å dreie noen "spacere" mellom drivaksler og bakakselen?? eller? hehe.. Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2005 ingen som vet? la meg spørre på en annen måte da, hehe.. er drivakslene på alle e30 like lange? og passer evt bakaksel fra e28 over?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 jeg monterte 318 sveisabakende på en 325 jeg hadde og jeg brukte samme drivakslene. så når 318 passer på 325 bør alle drivaksler være like lange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå