Leonard Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Snakket akkurat med en kar i Trondheim som skulle seg en 1991 520i Shadowline. Det blir vel tur til trondheim nå i helgen Skinn interiør, og alt El. bortsett fra takluken. Bilen er helt svart, akkurat slik jeg ville ha det. Så når jeg kommer hjem blir det vel 18" Rondell 58 og senking. Noen som vet hvordan det er å kjør på de felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Det hadde passet deg godt og fått deg ny bil... du har jo vært så deppa etter du solgte 320'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Flott! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jeg tenkte å kjøpe med lik dim framme og bak, billigst. Så det blir 225. Er det ett must å ha større dim bak? Felgpakke m/W225/40-18 Kumho KU31 Informasjon: Felgpakken er ferdig omlagt og balansert. Den inneholder 4 stk felger,4 stk dekk, logo og bolter Kr. 12701,- inkl.MVA. Fra GS, eller OS, har vel ikke så altfor mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Forresten. Hvor mye burde jeg senke den. Jeg vil helst ha den så lav at det er minimal med glipp mellom dekk og skjem (i høyden, ikke i bredden slik at det blir subbing). Jeg tenkte på noe som 50/30 eller 60/40. Denne er senket 60mm, men jeg vet ikke om det er foran og bak, eller bare framme. Uansett, jeg syns den er fint senket foran, men litt for mye bak. Er det noen som har bilder av E34 som er senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 ap 60/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 ap 60/40 Ett kunstverk i mine øyne... Pen bil Pauls1!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Meget pen E34! Hva er dimmen på dekkene dine, Pauls1? Tar de uti noe sted? Hva synes du om AP-settet? Det er det samme som jeg skal ha på min... med mindre du har masse negativt å si om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 takk takk det er 225/40zr18 rundt om tar ikke borti eller subber i det hele tatt. men vil ikke prøvd å kjørt i en stor hump med full sving ap settet funker greit.. eneste jeg har å sammenligne med er apex å syns det er MYE bedre en det. eneste jeg er misførnøyd med er at den ble 1cm for høy bak. men men.. men en ting skal dere være klar over med ap settet, fulgte med nye dempertårnlager foran men di passer ikke på demperen. snodig. i allefall var det sånn i det settet jeg fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 men en ting skal dere være klar over med ap settet, fulgte med nye dempertårnlager foran men di passer ikke på demperen. snodig. i allefall var det sånn i det settet jeg fikk. Hmmm.. Merkelig. Hva gjorde du med det da? Jeg trenger nye lagere, så jeg har liksom beregna det med i prisen på AP-settet. Nye originale koster en god del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 måtte bare bruke org. delene.. prøvde i flere timer å få det til å gå, måtte faktisk sove på det, men akk.. di passet ikke.. "hullet" i demper tårn lageret var lissom for lite så lageret gjikk lissom ikke så langt ned så som det skulle.. vet ikke om dette var et engangs tilfelle(at di har sendt feil deler eller no) eller om det er annerledes på 524 eller?! ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Hmm. Rart. Det må sjekkes opp før eventuell bestilling. Kan jo like godt kjøpe FK hvis delene som følger med AP ikke passer. Men virker jo rart at de ikke skal gjøre det. Får sjekke med verkstedet til Schmiedmann, de har montert mange slike sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 60/40 så jo ordentlig bra ut. Hvor mye koster ett sånn sett (fjærer)? Og hvor kan jeg kjøpe det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 E34 520i er en fantastisk bra bil... Eneste som er litt kjedelig er at motoren er litt liten Hvertfall på 12v`ern som jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 60/40 så jo ordentlig bra ut. Hvor mye koster ett sånn sett (fjærer)? Og hvor kan jeg kjøpe det? Bør bytte dempere også hvis du skal senke 60. Sett med alt ligger stort sett på 4500,- og oppover, og så er det ca. 5 timer montering på verksted. Bare 60/40 fjærsett har jeg faktisk ikke sett tror jeg. Men OS/GS har Apex 40mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå