Gå til innhold

Da blir det kanskje 520i på meg


Leonard
 Share

Anbefalte innlegg

hhmm, det er jo endel å betal. Jeg hadde tenkt å prøv å fix opp bilen (hvis jeg kjøper den da) til sommertreffet 10. juni på ACR. Tenkte å stille på utstillingen, blir vel ikke noe banekjøring på meg. Og da er det ikke så viktig om ikke bilen har dempere som er tilpasset (håper jeg :oops: ) den skal jo ikke utsettes for noe råkjøring. Så tenkte jeg at ett komplett sett for heller komme litt senere.

Men hvis det er noen som syns at det virker som en dårlig idee. Så har jeg ikke noe imot at dere kommer med råd :wink:

Hvis jeg ikke senker bilen og kjøper felger, så blir det heller komplett svart skinn interiør fra OS. Det hadde absolutt gjort seg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

schmiedman selger både fjere og komplette sett 60/40.. menneh.. villa ha bytta dempere åsså da.

skal åsså på acr i sommer.. håper bare jeg får lakket opp sidene på bilen åsså bygd ferdig stereoen. ellers gidder jeg ikke dra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, schmiedmann.no.

Senkesett Keilform AP Sportsfahrwerke 60MM/40MM

518I alle modeller

520I alle modeller

525I alle modeller

Varenummer: 12.61

Pris excl. Moms: NOK 1,911,00 (€ 234,07)

Pris inkl. Moms: NOK 2,388,75 (€ 292,58)

Ap senkesett er tysk kvalitet når det er best. Derfor gir vi livstidsgaranti på dem, hvilket intet annet produkt tilbyr! Med ap senkningsfjærer er du sikret optimale kjøreegenskaper også under ekstreme belastninger! Ap tilbyr også som den eneste "vorderakstieferlegung", hvilket vil si at man kun senker bilen foran, da bilen ofte har den rigtige høyde bak! Alle sett er naturligvis med tysk tüv-godkjennelse

De har også et sett med kun fordempere som senker 60. Det funker nok vanligvis bra på E34, for de pleier å være lave nok bak:

Senkesett AP Sportsfahrwerk for 40-60MM

Alle modeller 518-525I 40-60MM (4syl.40MM/6syl.60MM)

Varenummer: 12.36

Pris excl. Moms: NOK 921,00 (€ 112,81)

Pris inkl. Moms: NOK 1,151,25 (€ 141,01)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...