P.I.B Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 http://www.rstuning.net/bilder/flaks.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 hæhæhæ..noe flaks der ja, men utfra gangen på han fyren, så ser det ut som han gjorde på seg..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 HA HA HA HA! Se på sjokket til han fyren a Syntes han går litt rart etterpå jeg, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Hahaha. Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 hehe... der ser man hva som kan skje når man står for nært veien på rally løp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 hehehe Mannen der tror jeg både dreit og pissa på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 hihihihihi!!! Han så sinnsykt skremt ut!!! "hva skjedde??!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 "Vart du skrææmt no...???" Det var nok "Skremmer'n" på tur.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Jeg tror de fleste hadde blitt temmelig shaiky om de opplevde det der .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Neh, var ikke store hastigheter det gikk i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 hehe... tror jeg hadde blitt ganske shaky etter en sån nærkontakt gijt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 hehe stakkars man da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Han så litt fortommlet ut. "det fløy en liten blåful gjennom vindu, gjenno..... ojsann!! hva gjør den her, best jeg dytter den bort. Må bare komme meg over veien, det er alltid lurt å gå over veien når man nesten har blitt påkjørt. Hvis jeg bare forter meg bitte litt, åhh hopp" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHA!!!! Faen meg lenge siden jeg har ledd så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå