Riefarn Posted May 13, 2005 Posted May 13, 2005 Selger min nyinnkjøpte shortshift til E36! passer alle modeller... grunnen til at jeg selger er at når jeg skulle montere den, fant jeg ut at det satt en slik der fra før.... ikke at jeg skjønner hvor lang andring den orginale har da men sender også med 2 foringer, en hvit ring og en liten svart "klump".... som skal sitte på giroverføringen et sted.. Selges kr. 500, da betaler jeg frakt (foruten oppkravsgebyr, hvis du skal ha den tilsendt i oppkrav)
vyrez Posted May 13, 2005 Posted May 13, 2005 finnes det short shift til E30 90mod 320? og hvor får man tak i noe slik`blir den bedre å gire med da ?
Eirik Posted May 13, 2005 Posted May 13, 2005 På AST Performance sine nettsider har de to typer (helt nedert på siden til linken) Hvilken er det du har, og det det samme hvilken av dem jeg velger? ASTP hadde selvfølgelig stengt da jeg ringte dem... http://www.astperformance.com/makeofcar/bmw/e36.php Hva koster det nytt?
Riefarn Posted May 13, 2005 Author Posted May 13, 2005 den jeg selger passer ihvertfall alle E36 modellene.... shortshiften gir kortere vandring på girstanga.... Min er kjøpt hos Schmiedman...
vyrez Posted May 14, 2005 Posted May 14, 2005 om at det er short shift på bilen, vil det ha noe å si for eu godkjenning å slikt nej?
Kjetil 323i E36 Posted May 14, 2005 Posted May 14, 2005 om at det er short shift på bilen, vil det ha noe å si for eu godkjenning å slikt nej? Nei.
Recommended Posts