tomasb Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Etter 3 mnd bruk av nye bilen er eg storfornøyd(selfølgeligt) med den, men.....det er oransje blinkere på den. Nedtur. Noen som vett om eg kan skifte bare blinkerene fremme, eller om eg må skifte heile lyktene? Har xenon, som eg fremdeles vil vil ha priser? Har grå/blå lakk. Kankje mørke/sotede sider på blinkerene? Takker for alle evt. svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Jeg kjøpte mine på Ebay.de- Du skifter bare blinkersene, samt selve glasset foran. Veldig enkel sak. Kjøpte mine her: http://search.stores.ebay.de/search/sea ... &fp=0&st=2 Har handlet hos dem før, og de har god og rask service EDIT: WOHOO, mitt innlegg nr 100! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Noen som har erfaring med samme problemet på en 2001 mod med den siste fronen som var på E-39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Etter 3 mnd bruk av nye bilen er eg storfornøyd(selfølgeligt) med den, men.....det er oransje blinkere på den. Nedtur.Noen som vett om eg kan skifte bare blinkerene fremme, eller om eg må skifte heile lyktene? Har xenon, som eg fremdeles vil vil ha priser? Har grå/blå lakk. Kankje mørke/sotede sider på blinkerene? Takker for alle evt. svar jeg har hvite lykteglass, de passer på alle e39 fram til 2000 framme og bak du år de for 1800 kr + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Koster 1620 kr på www.schmiedmann.no kjøp hvite de er penest husk også sølvpærer,anbefaler deg å kjøpe facelift Ledbaklys orginal bosch når du først skal bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå