Gå til innhold

Savner bimmeren


 Share

Anbefalte innlegg

Sitter her og sjenker meg! reserve nøklene ligger og smiler til meg tenker på den deilige 6 er lyden det deilige draget og veigrepet! det var drømmebilen min som eg såg gikk opp i røyk off off, tragiske greier, håper virkelig at eg snart får satt meg inni en bimmer og legge den brei snart. off off go bilen min snuffs snuffs :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoff.. føler med deg! har selv mistet en bimmer en gang.. pga hærværk, knust alle rutet + tømt en brannslukker inn den og bulket alle kaross delene..

hmm.. legge den brei? holdt på å bli fri for bimmer i dag da jeg la den brei. i ei rundkjøring i mo rana.. våt brostein :D gav alt jeg hadde(ikke at det er så mye på en 524 da) men den slapp så inni helvett!!! så, aurora dekk anbefales ikke på våt brostein. det er min erfaring etter i dag..

menneh.. SKÅL :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og sjenker meg! reserve nøklene ligger og smiler til meg tenker på den deilige 6 er lyden det deilige draget og veigrepet! det var drømmebilen min som eg såg gikk opp i røyk off off, tragiske greier, håper virkelig at eg snart får satt meg inni en bimmer og legge den brei snart. off off go bilen min snuffs snuffs :cry:

Hvordan går det med oppgjøret for bilen da?`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk 100k for bilen og det er jo greit, kjipt at alt går inn på låne kontoen, har 1000 igjenn i lån på bilen!

Regner med at det skulle være litt mer nuller bak den ? Hvis ikke finner du en fin bmw for 99 000 kr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off ja... skikkelig trist det der!!Tro det eneste som hjelper på et slikt savn er å finne seg en ny en! Kanskje ikke så lett å finne en som var like strøken som din, men du kan jo finne deg en og pusse opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk 100k for bilen og det er jo greit, kjipt at alt går inn på låne kontoen, har 1000 igjenn i lån på bilen!

100 000 for en 320i 1995 modell? Da var de snille syns jeg. Selges jo sånne får 65-70 tusen om dagen...

:?::?: Man finner vel ikke så mange 320I 1995 mod som ser grei ut til den prisen da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk 100k for bilen og det er jo greit, kjipt at alt går inn på låne kontoen, har 1000 igjenn i lån på bilen!

100 000 for en 320i 1995 modell? Da var de snille syns jeg. Selges jo sånne får 65-70 tusen om dagen...

Kan du finne noen konkrete eksempler på det?

Det finnes knapt '91/92 320i med ok kmstand til 65k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...