Gå til innhold

uff :\


jonr
 Share

Anbefalte innlegg

Vi for krysse fingrene å håpe det går bra med han. Uansett skyld, er det altid tragisk når noen blir skadet alvorlig i en ulykke.

Det var altså i dette tilfellet "familien" som kom over i feil kjøre felt. Jeg tror de fleste er enig med meg i at det ikke er mye som skal til for at det skjer. Noe sekunders uomerksomhet, og du er over i feilt kjørefelt. Så derfor skal vi ikke være så alt for sint på "familiebilen", det kan desverre skje oss alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi for krysse fingrene å håpe det går bra med han. Uansett skyld, er det altid tragisk når noen blir skadet alvorlig i en ulykke.

Det var altså i dette tilfellet "familien" som kom over i feil kjøre felt. Jeg tror de fleste er enig med meg i at det ikke er mye som skal til for at det skjer. Noe sekunders uomerksomhet, og du er over i feilt kjørefelt. Så derfor skal vi ikke være så alt for sint på "familiebilen", det kan desverre skje oss alle...

Ening der.. Føler med begge parter.

Sjoføren av familie bilen har det nok ikke helt bra med seg selv etter en slik opplevelse.. *grøssE*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...

Jeg tror sjåføren i "familiebilen" har d helt jævli...

Jeg opplevde jo d samme her i vinter og d eneste jeg var redd for var om d gikk bra med de andre... heldigvis så var d bare jeg som fikk skadene!

Takk for d sier nå jeg! tror jeg hadde blitt gal viss d hadde skjedd noe med de andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...